U kompaniji Fijat automobili Srbija uveliko traju ili su u pripremi građevinski i infrastrukturni radovi na izgradnji novih objekata i rekonstrukciji fabričkih pogona, koji sa potonjim instaliranjem nove proizvodne opreme, treba da budu okončani do kraja prvog kvartala 2011. kada će biti stvoreni uslovi za početak probne proizvodnje prvog novog Fijatovog modela. U kompletnu rekonstrukciju pogona Fijat će uložiti više stotina miliona evra. U FAS-u će, odmah nakon predstojećih Uskršnjih praznika startovati izgradnja nove energane. Reč je o objektu koji će Fijatovoj kompaniji u Zastavi obezbeđivati toplotu, energente i fluide za proizvodnju 300.000 automobila godišnje. U FAS-u je nedavno započeta izgradnja novih trafo staniica. Predviđeno je da svaki proizvodni proces, odnosno svaka fabrika FAS-a (Karoserija, Montaža, Lakirnica, Preseraj i pogon Manjeti Marelija) ima autonomno snabdevanje električnom energijom...
U kompaniji Fijat automobili Srbija uveliko traju ili su u pripremi građevinski i infrastrukturni radovi na izgradnji novih objekata i rekonstrukciji fabričkih pogona, koji sa potonjim instaliranjem nove proizvodne opreme, treba da budu okončani do kraja prvog kvartala 2011. kada će biti stvoreni uslovi za početak probne proizvodnje prvog novog Fijatovog modela.
U kompletnu rekonstrukciju pogona Fijat će uložiti više stotina miliona evra.
U FAS-u će, odmah nakon predstojećih Uskršnjih praznika, saznaje naš list, startovati izgradnja nove energane. Reč je o objektu koji će Fijatovoj kompaniji u Zastavi obezbeđivati toplotu, energente i fluide za proizvodnju 300.000 automobila godišnje. U FAS-u je nedavno započeta izgradnja novih trafo staniica. Predviđeno je da svaki proizvodni proces, odnosno svaka fabrika FAS-a (Karoserija, Montaža, Lakirnica, Preseraj i pogon Manjeti Marelija) ima autonomno snabdevanje električnom energijom.
Pored ovoga, u FAS-u se trenutno rekonstruišu krovne konstrukcije u pojedinim pogonima. Startovalo se sa Mehaničkom obradom, gde će Manjeti Mareli locirati proizvodnju delova od plastike i gde se oko 10.000 metara kvadratnih krovne konstrukcije podiže za nešto više od tri metra zbog instaliranja nove opreme. Oko 16.000 kvadrata krovne konstrukcije Karoserije podiže se na visinu od 8,5 metara. Uskoro će početi i podizanje krovova nad Montažom i Lakirnicom, čija rekonstrukcija je, naručivanjem nove opreme za bojenje i lakiranje automobila, već započela. U izgradnju nove Lakirnice biće uloženo oko 100 miliona evra.